Friday, April 8, 2016

HOME INSPIRATION


Dag iedereen! De laatste tijd ben ik gaan nadenken over hoe ik mijn apartement  of mijn huis, of gewoon mij plakje zou stylen wanneer ik er eentje voor mezelf zou hebben. Momenteel is mijn thuis de plek waar ik woon met mijn ouders en mijn zus en broer omdat ik nog steeds studeer. Los van het feit dat ik nog geen diploma heb, denk ik dat ik wel al klaar ben om te verhuizen en ik ben dan ook gaan kijken op de site van online winkels om mij te helpen aan inspiratie. De kleuren die mij het meest aantrekken zijn wit, zwart en allerlei soorten metallics, meestal roze goud en zilver. Voor  mij zijn dat heel klassevolle kleuren en ik hou dna ook van die combinatie. Het is zo tijdloos, het ziet er casual en moeiteloos uit. Wat betreft prints hou ik heel erg van de marble trend, wat al een paar jaar een van mijn grote favorieten is en ik ben het nog steeds niet beu. De materialen die ik het meeste koos zijn glas en andere doorkijkplastics, metalen en fluffy stoffen zoals bijvoorbeeld een dekentje. De meeste stukken die ik koos hebben een geometrische vorm of detail, meestal met wat dunne draden errond. Het is en beetje mijn minimalist kledingstijl dat matcht met mijn stijl van decoratie. 

Ik weet dat home ware van gewone kledingwinkels de laatste tijd een trend was, ik was dan ook benieuwd naar de dingen die ik ging opzoeken. Meestal zijn de stukken in de collecties heel erg in trend, maar ik weet niet hoe de kwaliteit is. Heb jij al ervaringen gehad met deze winkels? Ik zocht naar het home departement van Urban Outfitters, H&M en Zara. Wat me erg verbaasde was dat ze echt heel mooie stukken hebben! Helemaal mijn stijl en helemaal trendy. Urban Outfitters was de winkel die mij het meest aansprak, maar die was wel heel erg duur. Maar ik vond de stukken daar wel uniek, zo'n lijn had ik toch nog nergens anders gezien. Wat denken jullie van de stukken? Zouden jullie er iets van kopen?

Hello guys! Lately I've been wondering how I will style my apartment or my home, or generally my place  when I'm having one on my own. Currently my home is the one I live with my parents and my siblings because I'm still studying. Besides the fact that I don't have a diploma, I think I'm ready to move and been searching on some online stores to help me find my inspirations. The colours I'm most drawn to are whites, blacks and metallics, most of the time rose gold and silver. For me, those are really classy colours and I love the combination of them. It's so timeless, it looks so casual and effortless. When it comes to prints, I really like the marble trend. I'ts been a favourite for me for a few years, and I'm still not disliking it. The kind of materials I really like are glass and other see-through plastics, metals and fluffy hair like the rug. Most of the pieces I choose also have a geometric shape or details, most of the time with thin wires around it. It's kind of my minimalist clothing style that really matches with my decorating style. 

I know that home ware from general clothing stores has been a trend for the past years, so I was really curious about looking it up. Most of the time, they are really in trend but I don't know how the quality is. Do you have any experience with these kinds of stores? I looked up the home department from Urban Outfitters, H&M and Zara. What really surprised me was that they have really nice pieces! Totally my style and really on trend. I liked Urban Outfitters most, but then again, their pieces are very very pricey. Although their home ware line is very unique, I haven't seen such a line elsewhere. What do you think about the pieces? Would you buy things from it? 

Urban Outfitters



H&M Home




 Zara Home


No comments:

Post a Comment