Monday, April 18, 2016

NEW SHOES


Black boots - both from H&M

Hallo iedereen! Onlangs was ik nog eens gaan winkelen en heb ik weer een paar schoenen gekocht. Schoenen heb je nooit te veel, toch? Nee, en ik was dus extra op zoek naar mooie en elegante laarsjes voor onder een jurkje of rokje. Gewoon standaard zwarte enkellaarsjes met een kleine of hoge hak had ik nog niet in mijn kastje staan. Nu dus uiteraard wel! Ik was verbaasd over hoe goed het paar met de hoge hakken zaten, omdat de hak niet zo heel laag is. Ze zitten heel erg comfy, de zool is zacht en je kan er langer op wandelen dan je denkt. Nu komt dit waarschijnlijk ook door de paar centimeter platform en de brede hak dat ze hebben. Verder zitten ze ook stevig en staan ze mooi bij elke outfit! Het tweede paar heeft maar een kleine hak, dus ze zitten per-fect. Het kleine gespje vind ik ook wel een leuk detail, niet elke schoen heeft dit. Duur waren ze ook niet, wat ik altijd leuk vind aan H&M. Ik ben een echte addict!

Hey every one! A while ago, I went shopping and again I bought another 2 pairs of shoes. You never have enough shoes, right? No, and I was on the search for pretty and elegant boots for when I’m wearing dresses or skirts. Just standard black ankle boots with a little or high heel were missing in my shoe closet. Not anymore! I was surprised about how good the pair with the high heels are, because of the not so low heel. They do sit very comfy, the sole is very soft and you can walk on them longer than you think. I think this is because of the few centimetres of platform and the thick heel they have. Further, they are very well fitted and they look pretty with every outfit! The second pair does have a tiny heel, so they sit perfect! The little buckle is a very nice detail, not every shoe has that. They also weren’t expensive at all, what I really like about H&M. I’m a real addict!



No comments:

Post a Comment