Thursday, April 28, 2016

TOPSHOP BAG


Topshop bag via Zalando 

Dag iedereen! Ik ben terug met een nieuwe post, gewijdt aan dit nieuwe tasje dat ik van mijn ouders heb gekregen? Ik was al heel lang op zoek naar een mooie nude gekleurde tas omdat deze bij alles passen, maar ze waren nooit echt helemaal wat ik wou. De mooie Chloe Drew bag is veeeel te prijzig voor mij, dus dat was geen optie. Wat zeer spijtig is... Maar ik denk dat deze ook heel erg mooi is! Ik werd direct verliefd op deze tas en ik heb er ook al heel veel complimentjes over gekregen. We hebben in Belgiƫ helaas geen Topshop winkel, maar de online winkel Zalando verkoopt en verstuurt ze wel. Dus ik bestelde het tasje en het kwam al vrij snel.

Wat ik leuk vind aan dit tasje is dat het erg minimalistisch maar toch niet saai is. De tassels geven een leuke touch aan het tasje, ik vind dat het er erg klassevol uitziet. De stof heeft een slangenprint, waar ik helemaal weg van ben. Het sluiten gebeurt met twee mangeten knopjes, maar ik heb al gemerkt dat het niet altijd mooi sluit. Soms valt de taswat open, maar het gebeurt helemaal niet zo veel. De tas heeft ook twee kettingen aan beide kanten, met in het midden een flapje. Dat vind ik wel handig, aangezien je geen pijnlijke afdrukken hebt van de kettingen, die eigenlijk een beetje te lang zijn voor mij. Ik ben een kleine dame, dus was dit wel te verwachten, maar de tas valt dus een beetje lang uit voo rmij. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, maar misschien weten jullie hoe ik dit kan fixen? Ik hou wel heel erg van het tasje!

Hello guys! I'm back with a new post, this one's dedicated to the new bag I got from my parents. I was looking for a pretty nude coloured bag for ages, because they fit with everything, but they were never exactly what I wanted. The Chloe Drew bag, which is so too pricey for me, wasn't really an option. Which is so sad... But I think this one's also very pretty! I immediately fell in love with this bag and I also got loads and loads of compliments on it. We sadly don't have any Topshop stores in Belgium, but online store Zalando does sell it and ships it here. So I ordered it and it came in very quickly.

What I love about this bag is that it's minimalist yet not boring. The tassel gives a very nice touch to the bag, I think it looks very classy with it. The fabric has kind of a snake skin feel, which I'm totally into. The bag closes with two magnets, but I've already noticed that it doesn't always close nicely. Sometimes the beg falls open, but it doesn't seem very often. The bag has two chains on both sides, attached to a handle made out of fabric. I do like that, so your shoulder won't have to deal with the imprint of the chain, which is a little bit too long for me. I'm a short girl, so this is no surprise, but the bag falls a little bit long for me. I don't know how to fix it, maybe you guys have a solution for my problem? I do really really love the bag!





1 comment: