Wednesday, May 18, 2016

GIANT NECKLACES


Have you seen all these big necklaces all over Instagram and bloggerland? Well I did and I really like the look of these! They look so sophisticated yet a bit casual and they can dress up an entire outfit. One of the downsides is that they are all very expensive designs by DYLANLEX, made by designer Drew Ginsberg. The necklaces are all handmade with Swarovski crystals and antiqued metals to make a very unique piece. The range from the necklaces go from about $700 to over $1000. Way to expensive for a broke student like me, but you know me and when I really like the look, I'm going to try to find some dupes. Like the one above I got from H&M. They don't really look that similar, but it's a beginning for me. I'm actually still looking for payable look a likes for these DYLANLEX designs, because I love these so much! Here are some of my favourites from her collection. 

Hebben jullie die supergrote kettingen al gezien op Instagram en in bloggerland? Wel ik wel, en ik vind de look van deze heel erg mooi! Ze zien er zo gesofisticeerd uit en tegelijkertijd toch wel casual, je kan er je hele outfit chiquer meer maken. Een nadeel is wel dat deze kettingen allemaal dure ontwerpen zijn van DYLANLEX, gemaakt door ontwerper Drew Ginsberg. De kettingen zijn allemaal handgemaakt met Swarovski kristallen en antieke metalen zodat het samen een uniek stuk is. De prijs van deze kettingen liggen tussen de $700 tot over de $1000. Veel te duur voor een blutte student als ik, maar zoals jullie mij kennen, wanneer ik echt iets mooi vind ga ik op zoek naar dinge die er op lijken. Zoals deze hierboven van H&M. Ik weet dat ze niet echt veel op elkaar lijken, maar het is een begin voor mij. Eigenlijk ben ik nog altijd op ziek naar goeie dupes van deze DYLANLEX designq, omdat ik ze zo mooi vind! Hieronder zie je een paar favorieten van de dure collectie. 


3 comments:

  1. These are all so pretty! I'm loving huge statement necklaces at the moment.

    xo, Liz
    http://lipstickandconfetti.com

    ReplyDelete
  2. Great necklaces! Love them all!

    ReplyDelete